HEIHEI

Hola! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha fyllt på vippene mine hos flinke Denise på LuxLashes i Karl Johan 🙂 Er alltid så fornøyd når jeg er ferdig! Neste uke får hun inn nye volumvipper, og de så helt syyyke ut. Gleder meg sånn til å prøve! Derfor skal jeg ta av alle vippene jeg satt på i dag, og bytte til de i stedet. Woho! Måtte likevel ha litt påfyll i dag, siden det er Vixen Blog Awards på onsdag, også skal jeg til København på dagstur på fredag! Forteller mer om turen senere 🙂

For timebestilling kan dere sende sms til 452 51 996, eller besøke hjemmesiden hennes HER!


Genser og skjerf – Acne // vest – Soyaconcept HER // Klokke – Michael Kors HER // Veske – Michael Kors

Jeg dro også å handlet inn masse sunn og deilig mat til hele uken etter jeg var ferdig hos Denise. Det aller beste jeg vet er å ha fullt kjøleskap og mye å velge mellom når jeg skal spise! Nå sitter jeg her å vurderer hva jeg skal ha til middag, hmmm. Så mye godt å velge i jo 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg