GRATULERER MED DAGEN

Wohoo, i dag har bestekompis Glenn bursdag! Hele 23 år gammel 😀 Syns ikke det er lengesiden han var 18, og jeg var 16 – da vi dro ut på byen i Molde og følte oss superkule. Jeg hadde falsk leg selvfølgelig, som uheldigvis ble inndratt. Buhu! Da var moroa over for meg, og jeg begynte å henge på torget i stedet for, mens han var på byen. Så dro vi på nach sammen. Haha, tider 9829; Vi har gjort så utrolig mye morsomt sammen opp igjennom årene, og jeg er så takknemlig for å ha han som venn. Heldigvis har han fri i dag slik at vi kan gjøre noe, det er nemlig ikke en selvfølge at han har fri siden han jobber som flyvert.. 🙂 Hihi. Uansett. Gratulerer med dagen skatten min, håper den blir fantastisk! Syns dere burde besøke bloggen hans HER å gratulere han 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg