TBT

Hei! Kom hjem fra jobb og bare “hmmm, hva skal jeg blogge om nå da?”. Ikke orket jeg å sminke meg, og håret mitt snødde ned på veien hjem slik at det ligger som fet spagetti over pannen min. Eeew! Heldigvis kom jeg på at jeg har mange bilder fra Roma jeg kan dele med dere, som jeg enda ikke har delt. Det er jo torsdag, og hva er det de kule ungdommene sier på torsdager nå til dags? Jo, throwback thursday!

Jeg kan ikke ta på meg æren for å ha tatt alle disse bildene, det gjorde nemlig Kristoffer 🙂

I dag har jeg forresten ikke gjort noe spennende, da jeg kom hjem fra jobb mistet jeg liksom all motivasjon. Det er sikkert fordi jeg er så sykt støl etter i treningene mine! Derfor blir det kun daffing ikveld. Veldig deilig 🙂 I morgen skal jeg i bursdag til en venninne etter jobb, og jeg gleder meg! Er kjempelenge siden jeg har vært ute i Oslo nå, så det blir moro 😀 Tenk at det er fredag i morgen allerede, æææ! Uken har gått SÅ fort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg