I 9829; RIVER ISLAND

Åååh, jeg er så hektet på RIver Island for tiden! En leser tipset meg om at de hadde mange fine jakker derfra, så jeg sjekket ut hjemmesiden deres. Men siden jeg tror de sender fra England (?) er jeg litt usikker på om jeg vil bestille noe derfra, for toll er så dyrt! Men så kom jeg jo på at nelly også selger River Island, så de siste dagene har jeg bare bladd igjennom nettsiden for å finne ut hva jeg har lyst til å bestille. Merket er faktisk veldig billig, og jeg tror ikke noe av plaggene under koster mer enn 500kr! 😀 

Tenkte å bestille en pakke i morgen eller dagen etter, hvilke plagg syns dere var finest? Tenkte meg en hopp-på-tur til syden i vinter også, og da må man jo ha bikinier! 9829;


1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER


5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER 

 


9. HER // 10. HER // 11. HER // 12. HER

 


13. HER // 14. HER // 15. HER

 


16. HER // 17. HER // 18. HER // 19. HER

 


20. HER // 21. HER // 22. HER

 


23. HER // 24. HER // 25. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg