JOBBEN MIN

Hei alle sammen ? Det er utrolig mange som lurer på hvor jeg har begynt å jobbe, og den eneste grunnen til at jeg ikke har svart på de kommentarene er fordi jeg tenkte å skrive et eget innlegg om det! Har ikke vært meningen å prøve å holde det “hemmelig” på noen som helst måte. Som sagt fikk jeg et innfall her en dag at jeg hadde utrolig lyst til å starte å jobbe noen dager i uken. Jeg er rett og slett ikke flink nok til å strukturere meg selv slik at jeg får nok ut av dagen når jeg ikke har noen spesielle planer. Derfor ringte jeg en barnehage som ligger her på Majorstuen for å spørre om de trengte en vikar, og det gjorde de heldigvis 😀 Jeg jobbet jo litt i barnehage i Molde, og trivdes utrolig godt med det! Det er så utrolig koselig, og dagene går superfort. Dessuten er man alltid ferdig mellom tre og fem, og da har man jo fremdeles hele dagen forran seg! Har bare jobbet der to ganger enda, men så langt trives jeg utrolig godt. Veldig hyggelige kolleger og selvfølgelig verdens søteste barn ?

Jobben har altså ingenting å gjøre med bloggen, og jeg nevnte ikke den når jeg ringte for å spørre om de trengte vikar! Jeg har veldig gode referanser fra barnehagen i Molde, det var derfor jeg fikk den så fort. Ser også ut til at mange av dere lesere sliter med å få dere jobb? Da anbefaler jeg dere å ringe en barnehage, for der trengs det ofte vikarer! Det er en jobb som gir veldig mye igjen, jeg trives iallefall som bare det 🙂

Så vil jeg også bare si til noen av dere “slemme” mennesker der ute som ikke klarer å la være å kommentere stygt. Det er ikke sånn at jeg ikke har jobbet fordi jeg ikke gidder, og fordi jeg ikke har noen ambisjoner i livet. Jeg har jo skrevet flere steder at jeg går på sonans for å ta eksamener til våren, og bloggen min har vært jobben min siden sommeren. Men jeg tror jeg klarer å blogge like mye selvom jeg jobber i barnehage også, og føler ikke å bare blogge er noe for meg. Jeg liker å komme meg ut om dagene å få mye ut av dagen, noe jeg ikke har gjort den siste tiden.. 

Så, da vet dere det! 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg