8:AM

Eller, hmm. En god morgen har det ikke kanskje akkurat vært. Det kommer heller ikke til å bli en god morgen før jeg kommer meg ut av døra å får litt frisk luft i ansiktet. Så trøtt! Jeg elsker å stå opp tidlig å vite at jeg har hele dagen forran meg, men akkurat da alarmen ringer er morgentimene min aller verste fiende. Klarte å stå opp tidlig i dag da, og det er jeg megaglad for. Jeg er så flink 9829;9829;9829; Viktig å starte dagen av å skryte litt av seg selv, hehehe! Ønsker alle som har stått opp nå en GOD dag, og til de som enda sover kan bare ha det så godt!!! (Er litt morgengretten).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg