JEG HAR FÅTT JOBB!

Hei hei! Beklager sen oppdatering, men det har vært så sykt travelt i dag! Dro ned til Andrea i ettermiddag der Benny også var, vi lagde tacosalat og sitter her enda å koser oss. Merker jeg er utrolig sliten, jeg har nemlig begynt å jobbe litt igjen skjønner dere! Jeg fikk en åpenbaring i går skjønner dere. Satt hjemme å holdt på å KJEDE meg ihjel, å tenkte at nå kan jeg ikke bare jobbe med bloggen mer. Jeg må få meg en jobb på deltid, bare for å ha noe å gjøre på. Alle mine venninner har jo skole og jobb, så de er jo ikke tilgjengelig for meg hele tiden uansett. Da sitter jeg jo ofte bare å kjeder meg å venter på at de skal komme hjem.. Derfor ringte jeg en jobb jeg har lyst på å spurte om jeg kunne jobbe der noen dager i uken, og det fikk jeg! 😀 Hadde min første dag i dag! Kjempegøy 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg