MORGENTRENI….SHOPPING!

Wohooo, det er mandaaag! Skulle egentlig starte dagen med å trene, men så langt kom jeg faktisk ikke. Syns det var mye mer interessant at nelly hadde satt ned salget sitt enda mer, derfor begynte jeg å nettshoppe i stedet for. Huff, det er så typisk meg! Men jeg skal trene altså, om en liten time. Må bare få gjort unna alt jeg “””må””” gjøre på macen først. Hihi. Jeg har en ny plan i hodet, som jeg tenkte å dele med dere etterpå. Jeg er så spent!


1. HER // 2. HER // 3. HER


4. HER // 5. HER // 6. HER

 


7. HER // 8. HER // 9. HER


10. HER // 11. HER // 12. HER // 13. HER

Mine salgsfavoritter 🙂 Resten av salget finner du her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg